25 de març 2009

VINS INTERNACIONALS

Bona nit. Després d'un dia molt llarg i de les semifinals del nas d'or de Catalunya (m'ha entrat el cuquet i l'any que ve ens hi presentarem) escriure un petit reportatge d'un dels vins que em sembla que ha de conèixer tothom que estudi hoteleria. PETRUS: Les vinyes de Bordeus estan dividides per dos rius. El riu de la dreta és el Dordoña i el de l'esquerre el Garona. jo em fixaré amb la zona de la dreta que és on trobem la denominació d'origen del Pomerol on neix aquesta mítica bodega de Bordeus. Les vinyes de Petrus estàn formades per un 70 per cent de Merlot i un 30 per cent de Cabarnet franc. Podria estar tota la nit escribint sobre aquesta bodega però he d'anar a dormir ja acabaré de fer tot el reportatge sencer. P.D: Carlos els vins d'agulla acostumen a ser secs i no crec que siguin la millor combinació per un coctel d'aperitiu com el que vols fer, ja que tots els vins d'agulla que em vénen al cap (rosats i blancs) són àcids per si sols.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada