27 de gener 2009

Frutal Mediterraneo

Hola macos!!

Després d'escriure les receptes de l'Alexander i el Brandy Alexander ara li toca al meu còctel inèdit: Frutal Mediterraneo.

Hem podeu dir trampós, però la veritat és que inèdit, inèdit, el que es diu inèdit, no ho és. Amb només tres hores per inventar-te un còctel i sense poder-ne fer proves no pot sortir res de profit. La història és que, quan jo treballava a l'Hotel Palace, a la carta de còctels del bar principal, hi havia un còctel sense alcohol que era (i suposu que encara ho és) molt bò; batejat com Royal Punch, portava: suc de taronja i suc de llimona a parts iguals, una mica de crema d'ametlla i xarop de maduixa.

Vaig pensar d'agafar-lo i variar-lo al meu gust. Així que hi vaig afegir rom, vaig rebaixar el suc de llimona i el xarop de maduixa; i el resultat és força bò, però gens espectacular. Les mesures exactes amb una copa de 10 cl són: 3 cl de rom, 5 cl de suc de taronja, 1 cl de suc de llimona i 1 cl de crema d'ametlla; tot això barrejat a la coctelera amb força gel, i un cop servit a la copa (jo vaig utilitzar una estil còctel) s'afegeixen dos copets amb bittero de xarop de maduixa. Ho podem decorar amb una rodanxa de taronja i una altra de maduixa.

El pròxim còctel inèdit juro que si serà inèdit 100%.

;)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada