09 de novembre 2008

Licor 43 amb llet

Ahir a la nit, com moltes vegades succeeix, em vaig trobar amb un client que em va demanar una beguda estranya, o com a mínim per mi desconeguda; em va demanar una cosa tan simple com un combinat de licor 43 amb llet. Davant de la meva sorpresa i desconfiança, vaig agafar un got on the rocks amb tres glaçons, el vaig omplir per la meitat de 43 i l'altre meitat de llet freda. Era d'esperar que el resultat fos de color blanc.

Un cop servit me'n vaig oblidar del combinat (només pensava en acabar el dia i marxar cap a casa), però va aparèixer Mr. Mayo per la barra del bar com una fletxa, de sobte es va parar, va donar dos passes enrere, va observar el combinat i va preguntar: Que coño es eso blanco?

Jo vaig respondre: flípalo, 43 con leche!!

A continuació ell va agafar l'ampolla i va anar cap al office (i jo darrere) i va repetir la jugada que jo vaig fer amb el client; però hem va tocar tastar-lo a mi primer i ...

Te gust a batut de vainilla!! amb un regust al final de licor 43, però està mol bo.

El pròxim dia ho provarem amb la coctelera (que surti espumeta i tal) i espolsejat amb canyella, a veure que surt.

2 comentaris:

  1. Eii Carlos!! Felicitats pel blog!! ma molat molt això de ke escrius les històries dels cocktails com una novela i no com si fós merament una recepta. Ànims amb el blog i a continuar!! algun dia provaré això del licor 43... Per cert, aki a Esparreguera fem un petit combinat al qual li diem: "Montserratí" t'ho expliko rollo recepto i no rollo novela com tu eh! xDD

    Necessitem:
    - un bar o un lloc on poder experimentar
    - un got, preferiblement adequat per l'ocasió
    - un ampolla de Ratafia.
    - una ampolla d'Aromes de Montserrat
    - un xic de gel
    - la gràcia del barman

    Procediment:
    Entrem en un bar, preferiblement cockteleria, en un got amb un xic de gel afegim mitja part de ratafia i mitja d'Aromes de Montserrat... i.... voilà!! Ja tenim el "Montserratí". Fora conyes... el sabor d'aquest combinat recorda al chupa-chups de cola!

    Salut!!
    **Albert**

    ResponElimina
  2. Hola Carlos!!!!

    Et felicito pel blog. Pinta molt bé!
    Espero que facis algun dia un coctail de coco sense alcohol! No va fer els clàssics eh!

    Què vagi bé!


    Joan

    ResponElimina