29 de novembre 2008

Caipirinha

Hola macos!!

El dimecres vaig tornar a treballar, després d'onze dies de vacances. :(

Deixant de banda que vaig estar-m'hi tota la tarda desorientat i descol·locat... a la nit va venir una parelleta que volia beure alguna cosa (coses que passen en una bar), l'home em va preguntar si era normal posar-hi cogombre en un gin&tonic, jo la veritat es que hem vaig quedar sorprès, però li faig fotre la vacil·lada i li vaig dir que sí, que era una cosa molt normal, fins i tot vaig dir que hi ha una altra varietat amb farigola (toma moco!!!); i tots dos flipant! (1-0 per en Carlos).

Continuem... aquí la dona es va picar, i em va preguntar si tenia material per fer caipirinha... resposta:SI. Si? Doncs fes-me una caipiroshka... resposta:VALE .Es pensaria que no sé el que és una caipiroshka(2-0 per en Carlos).

Doncs li vaig fer la caipiroshka, i no només això si no que a l'hora de pagar em va dir que li havia agradat molt (3-0 per en Carlos). Molt maca la història no? :S . Doncs aprofitaré per explicar la caipirinha i la seva família; però abans un petit matis: la caipirnha és un còctel del Brasil on no es fa servir pràcticament mai el sucre morè, això vil dir que es fa amb sucre blanc, que si voleu fer-ho amb sucre morè es cosa vostra (la font d'informació em ve d'en Diego, un company meu de l'hotel que és brasiler).

Per fer la caipirinha necessitem: llimes, sucre, cachaça (no caçacha) i gel pilée. Senzill; tallem les llimes en octaus i a dins del got les aixafem juntament amb el sucre amb una mà de morter, omplim el got amb el gel pilée i acabem amb la cachaça. Atenció, un element idinspensable és la palleta per beure't el còctel, sino no ho fas bé. ;)

Família de la caipirinha:

  • Caipiroshka: canviem la cahaça per vodka.
  • Caipirissima: canviem la cahaça per rom.
  • Caipiusa: canviem la cahaça per bourbon

I acaba el partit 3-0 a favor d'en Carlos

2 comentaris:

  1. Ei penya!
    He de dir, que després de publicar aquest misatge ho va veure el Diego, i hem va dir una altra variació de caipirinha que es pren molt al Brazil; es tracta d'una caipirinha de cervesa. La veritat es que preferixo no fer això amb la tot podersa cervesa, però he de dir que no estava dolent, realment era com una clara dolça, i és una molt bona opció per aquells que triguen molt en beure's la birra i s'escalfa.

    ResponElimina
  2. Que? Com va?
    Aquí os portu una altre variació de la caipirinha, i es que a l'hotel com no tenim feina no parem de fer experiments! jeje
    Doncs per acomiadar-nos abans de les festes nadalenques i per desitjar-nos sort i salut (perque ja sabem que no ens pujaran el sou ni ens tocarà la grossa de Nadal) vam fer una caipirinha però amb cava.
    La veritat, dolent, dolent no estava, això si, millor el cava sol de tota la vida, però si ho voleu probar, endavant, potser agrada i tot

    ResponElimina