20 de novembre 2008

Vodka sobieski caramelo

Hola macos!!
Primer de tot demano perdó per aquesta setmana sabàtica, no he penjat cap notícia perquè estic de vacances i no estic gaire en contacte amb el nostre amic l'alcohol. I la veritat, escric això per escriure alguna cosa (és broma).
Bueno, per aquells que van venir a l'excursió a la Torre rosa ja saben de què parlo, per a aquells que no hi van venir, al final de la nit el gran bàrman que ens va atendre ens va convidar a un xarrup. Alguns deien que era de cafè, altres que de vainilla, algú va dir que de canyella, jo personalment vaig dir que torró, i allà es va quedar la cosa. A l'hora de pagar li vam preguntar al super-bàrman què era el xarrup que ens va posar...
... i tots expectants pensant que era un super còctel d'aquells que fan història... i resulta que era una ampolla ja preparada, el licor en qüestió és un vodka caramel·litzat, que sorpreses que dona la vida, vaig trobar per casualitat al supermercat de l'Hipercor. El licor es diu Sobieski, i fa vodka normal i les versions de caramel i maduixa. Jo ja me comprat la de caramel, i és que és molt bo.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada